آیا مایل هستید مقالات انگلیسی تخصصی در زمینه های گوناگون جهت افزایش رتبه و ترافیک سایت تان دریافت کنید؟

check   آیا می خواهید سایت تان به رتبه ی بالا در موتور های جستجو از جمله گوگل دست یابد تا روزانه صد ها نفر بازدیدکننده جذب کنید؟


check   آیا مشتاق هستید در گوگل ادسنس تایید شوید تا بتوانید از طریق تبلیغات کلیکی پرسود گوگل درآمد چند هزار دلاری کسب کنید؟


check   آیا مایل به ایجاد سایت موفق خود به زبان انگلیسی هستید، اما به دلیل تسلط کم به این زبان نمی دانید چگونه مطالب حرفه ای و جذاب به سایت تان اضافه کنید؟


check   آیا می خواهید از طریق انتشار مقالات انگلیسی در مجلات مختلف و تبلیغ سایت تان، به شهرت و رتبه ی بالایی در گوگل دست یابید و هزاران بازدیدکننده را به سایت تان سرازیر کنید؟


check   و مهمتر از همه، آیا دوست دارید به تمامی اهداف ذکر شده به آسانی دست یابید... بدون اینکه ماه ها وقت بگذارید یا اینکه مبلغ هنگفتی را صرف هزینه های دارالترجمه ها کنید؟


check   بله! خبر خوش این است که همین امروز می توانید با کمک ابزاری آسان و ارزان، هر تعداد مقاله پیشرفته انگلیسی که نیاز دارید، به سایت خود اضافه کنید تا ترافیک و درآمد خود را چند برابر کنید.

استفاده از مقالات حرفه ای در سایت تان چه مزایایی برای شما دارد؟

check   تایید حساب گوگل ادسنس تان با اطمینان خاطر از اینکه مقالات سایت شما از تمامی قوانین گوگل پیروی می کنند.


check   مکان به دست آوردن رتبه ی بالا در موتور جستجوی گوگل و جذب صد ها بازدیدکننده در روز، به دلیل داشتن مطالب اختصاصی و مفید در زمینه ی موضوع سایت تان.


check   افزایش درآمد تان از هر کلیک در گوگل ادسنس به خاطر کیفیت بالای مطالب سایت تان و همچنین اختصاصی بودن آنها (مقالات کپی شده و تکراری همیشه رتبه ی پایین تری برای گوگل دارند).


check   پیشگیری از مسدود شدن حساب ادسنس تان به خاطر کیفیت پایین و تکراری بودن مطالب سایت تان یا داشتن غلط املایی یا گرامری (که در صورتی که شخص کم مهارتی مقالات را نوشته باشد، اتفاق می افتد).


check  امکان ایجاد آسان چندین سایت تخصصی و پرسود برای گوگل ادسنس و کسب درآمد چند صد دلاری از هر کدام، با کمک مقالات حرفه ای و آماده شده با تکنیک های روز SEO.


check   دریافت مقالات انگلیسی حرفه ای که کارشناسان با تجربه دارای نمره ی آیلتس ۸ و تافل ۱۰۹ برای شما به نگارش در می آورند.

 

news-banner

چگونه برای مقالات تخصصی خود تخفیف ویژه دریافت کنید؟


 

مقاله نویسی ۲

check  سه عدد مقاله تخصصی انگلیسی: ۱۱۹/۰۰۰ تومان (معادل هر مقاله فقط ۴۰/۰۰۰ تومان) 


check  پنج عدد مقاله تخصصی انگلیسی: ۱۸۹/۰۰۰ تومان (معادل هر مقاله فقط ۳۸/۰۰۰ تومان)


check  هفت عدد مقاله تخصصی انگلیسی: ۲۵۳/۰۰۰ تومان (معادل هر مقاله فقط ۳۶/۰۰۰ تومان)


check  تخفیف طلایی:  ده عدد مقاله تخصصی انگلیسی: ۳۴۹/۰۰۰ تومان (معادل هر مقاله فقط ۳۵/۰۰۰ تومان) 

  لازم به ذکر است که تمامی مقالات ۶۰۰ کلمه ای یا بیشتر می باشند.

 همان طور که مشاهده می فرمایید، هر چه تعداد مقالات سفارشی شما بیشتر باشد، تخفیف بیشتری برای هر مقاله دریافت می کنید.

 در صورتی که وب سایت شما توسط تیم ایران درآمد طراحی شده باشد، مقالات نگارش شده توسط خود ما به همراه یک تصویر حرفه ای متناسب با مقاله بر روی سایت تان قرار داده خواهد شد.

 نکته مهم: برای پی بردن به ارزش سرمایه گذاری تان روی این خدمات فقط کافیست با چند دارالترجمه تماس بگیرید و قیمت آنها برای تحقیق و نگارش چند مقاله به انگلیسی با اینجا مقایسه کنید. آن وقت خواهید دید که خدمات ما بسیار با صرفه تر و منصفانه تر است.

بله، شما با بهرمندی از این خدمات با منصفانه ترین قیمت و بالاترین کیفیت مطالب تخصصی انگلیسی به سایت تان اضافه می کنید تا ترافیک و درآمد تان را به آسانی چند برابر کنید.