کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران-2

چرا کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران یکی از بهترین روش های کسب درآمد بالا و آسان است؟

همه ما می دانیم که در سال های اخیر به دلیل افزایش چشمگیر تحریم ها بر علیه ایران و برخی مشکلات داخلی، اقتصاد کشور روز به روز دچار افت و رکود بیشتری شده است و کسب درآمد کافی برای بسیاری از هموطنان عزیز مشکل و در برخی موارد غیر ممکن به نظر می رسد. همچنین با افزایش پیوسته نرخ ارز، ارزش پول کشور ما بسیار کاهش یافته است و گرانی کالا ها و لوازم مصرفی مردم منجر به مشکل شدن زندگی بسیاری از آنها شده است. در این میان، به دلیل ارزش بسیار بالای دلار برای ما، کسب درآمد دلاری یکی از بهترین روش ها برای جبران این گرانی های سرسام آور به نظر می رسد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چرا کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری بالا و آسان برای ماست.

۱. دریافت درآمد به دلارکسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران

یکی از بهترین ویژگی های کسب درآمد از گوگل ادسنس این است که از آنجایی که گوگل یک شرکت آمریکایی است، درآمدی که شما از تبلیغات گوگل ادسنس دریافت می کنید به دلار (یا هر واحد پولی با ارزش دیگری به غیر از ریال) خواهد بود، این بدین معنی است که به همان میزان که نرخ دلار افزایش یابد، به همان میزان نیز درآمد شما افزایش خواهد یافت و در حقیقت دیگر گرانی در ایران برای شما بی معنا خواهد بود، زیرا درآمد شما نیز همگام با افزایش ارزش دلار افزیش خواهد داشت. این امر باعث شده است تا کسب درآمد از گوگل ادسنس براي ايرانيان به یکی از بهترین و موثر ترین روش های کسب درآمد برای خنثا کردن گرانی های رایج تبدیل شود.

۲. امکان کسب درآمد بالا

بی دلیل نیست که سال های زیادی است که درآمد از تبليغات گوگل ادسنس به یکی از پر درآمد ترین و پر طرفدار ترین روش های کسب درآمد اینترنتی تبدیل شده است و حتی با وجود رقابت زیادی که برای آن وجود دارد، هنوز مورد توجه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان می باشد.

دلیل این امر، امکان کسب درآمد بالا و نسبتا آسان از آن می باشد. در صورتی که موضوع سایت ادسنسی شما یکی از موضوعات مناسب و با ارزش کلیکی بالا باشد، درآمد دریافتی در ازای هر کلیک انجام شده بر روی تبلیغات ادسنس می تواند تا نزدیک یک دلار نیز پیش رود. حالا اگر سایت شما روزانه تنها ۵ کلیک بر روی تبلیغات نیز داشته باشد، تنها کافیست که نرخ دلار کنونی را به تومان تبدیل کنید تا بتوانید یک تخمین از میزان کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران به صورت ماهیانه که تنها از یک سایت حاصل خواهد شد به دست آورید.

در صورتی که سایت شما با یک موضوع با ارزش کلیکی بالا ایجاد شود و بر روی سئو یا همان افزایش رتبه سايت در گوگل و میزان بازدید آن کار شود، پس از چند ماه به آسانی قادر خواهید بود تا از همان سایت تا حدود ۱۰۰ دلار به صورت ماهیانه درآمد کسب کنید. حالا کافیست که تعداد سایت های ادسنسی خود را افزایش دهید تا درآمد شما چند برابر شود.

تبدیل شدن درآمد به مبلغی بالا با تبدیل ارزش دلار به تومان، یکی از مهمترین مزایای کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران می باشد. ممکن است با تبدیل دلار به تومان و تخمین درآمد ماهیانه خود باورتان نشود که کسب چنین درآمدی امکانپذیر است، ولی حقیقت این است که به دلیل کاهش ارزش پول کشور ما، تبدیل تنها ۱۰۰ دلار به تومان نیز به مبلغی بالا تبدیل خواهد شد و به همین دلیل است که درامد ادسنس شما ممکن است باور نکردنی به نظر برسد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران-1۳. سهولت در دریافت درآمد

بسیاری از هموطنان عزیز این پرسش را دارند که چگونه درآمد حاصل از کلیک های انجام شده بر روی تبلیغات ادسنس که در حساب ادسنس ذخیره شده است به دست آنها می رسد؟ البته که پاسخ به این پرسش بسیار مهم و اساسیت، چرا که هرچقدر که درآمد حاصل شده از سایت های ادسنسی شما بالا باشد، تا زمانی که این درآمد در ایران به دست شما نرسد، فایده ای ندارد.

خبر خوش این است که دریافت درآمد ادسنسی شما کار نسبتا آسانی می باشد و تنها کافیست با روش آن آشنا شوید. ابتدا لازم به ذکر است که گوگل درآمد ذخیره شده در حساب ادسنس را تنها و تنها به حساب بانکی واریز می کند. از آنجایی که کشور ایران مشمول تحریم های بانکی می باشد، دریافت درآمد گوگل ادسنس براي ايرانيان باید توسط واریز به یک حساب بانکی خارجی انجام پذیرد.

بدیهیست اکثریت هموطنانی که در ایران زندگی می کنند حساب بانکی خارجی ندارند، ولی هنوز روش های آسانی برای دریافت درآمد ادسنس آنها وجود دارد:

* اولین روش بدین صورت می باشد که آنها می توانند از حساب بانکی یکی از آشنایان قابل اعتماد خود استفاده کنند. پس در حقیقت حساب ادسنس به نام این فرد آشنا باز خواهد شد و چک درآمدی ادسنس نیز که به نام ایشان صادر می شود در حساب بانکی خارجی ایشان نقد خواهد شد. حالا تنها کافیست که راهی برای انتقال این درآمد دلاری به ایران وجود داشته باشد.

خوشبختانه روش های متعددی برای این کار وجود دارد. یکی از ساده ترین روش ها، استفاده از حساب پی پال می باشد. در صورتی که شما یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشید، درآمد ذخیره شده در حساب بانکی خارجی شما توسط آشنای شما، پی پال به پی پال خواهد شد و سپس توسط بسیاری از شرکت های واسطه در ایران (از جمله ایران درآمد) نقد خواهد شد. در حال حاضر شرکت های ایرانی معتبر زیادی در وجود دارند که خدمات ایجاد حساب پی پال وریفای شده را ارائه می دهند و شما می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت آنها را بیابید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران-2* روش دیگر، انتقال مستقیم درآمد از حساب بانکی خارجی به حساب بانکی خارجی یکی از صرافی های ایرانی می باشد و سپس آنها معادل تومانی وجه را به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهند کرد.

* آخرین روش دریافت درآمد گوگل ادسنس براي ايرانيان این است که درآمد شما به همان صورت دلار توسط سفری که آشنای شما به ایران می کند، به ایران آورده شود. مزیت این روش این است که هیچ کارمزدی توسط شرکت های واسطه از شما دریافت نخواهد شد و درآمد شما به صورت دلار تمام و کمال به دست تان خواهد رسید که می توانید خودتان آن را در ایران به تومان تبدیل کنید.

۴. سهولت در افزایش درآمد

گوگل ادسنس اهمیت زیادی به اولین سایتی که یک فرد به آن معرفی می کند می دهد و آن را زیر ذره بین می گذارد، دلیل این امر آن است که گوگل می خواهد اطمینان یابد که سایت هایی که تبلیغات ادسنس بر روی آنها نمایش داده می شود از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. ولی خبر خوش این است که در صورتی که شما قادر باشید تا اولین سایت خود را بر اساس معیار های ادسنس ایجاد کنید و تاییدیه ادسنس را بگیرید، سایت های بعدی شما بسیار آسان تر مورد تایید ادسنس قرار خواهد گرفت و بدین صورت می توانید در یک سراشیبی قرار گیرید و سریعا به تعداد سایت های خود بیفزایید و درآمد خود را چند برابر کنید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران-3

۵. ارائه شدن خدمات ایجاد سایت های مطابق به استاندارد های ادسنس

جهت آغاز کسب درآمد شما از گوگل ادسنس در ایران، ابتدا نیاز است تا یک سایت مورد قبول و بر اساس معیار های ادسنس داشته باشید تا حساب ادسنس شما تایید شود. گوگل به کیفیت سایت های داوطلب برای عضویت در برنامه ادسنس خود اهمیت زیادی می دهد و اولین سایت معرفی شده به آن باید از یک سری استاندارد ها و ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا تایید شود.

خبر خوش این است که در صورتی که خودتان قادر به ایجاد چنین سایتی نمی باشید و یا اینکه قبلا اقدام به ایجاد سایتی برای ادسنس کرده اید ولی مورد تایید قرار نگرفته است، در حال حاضر خدمات ایجاد وب سایت مطابق به استاندارد های ادسنس ارائه می شود. این خدمات مناسب آن دسته از افرادی است که مایل هستند تا حساب ادسنس آنها هرچه سریع تر تایید شود و درآمد آنها هرچه زودتر آغاز شود.

 از آنجایی که طبق قوانین ادسنس باید حداقل ۶ ماه از ایجاد یک سایت گذشته باشد تا این سایت شانسی برای تایید در ادسنس داشته باشد، در صورتی که فردی نا آشنا به قوانین ادسنس سایتی ایجاد کند، ممکن است پس از گذشتن این ۶ ماه و انتظار طولانی، سایت ایشان توسط کارشناسان ادسنس رد شود و بدیهیست که این امر حس ناامیدی و اتلاف وقت به این فرد خواهد داد.

بسیاری از افرادی که مایل به آغاز کردن درآمد از گوگل ادسنس هستند، تاکنون به دلیل نگرانی از این امر که سایتی که آنها با زحمات زیادی ایجاد کرده اند مورد تایید ادسنس قرار نگیرد، اقدام به ایجاد سایت نکرده اند،ولی در حال حاضر دیگر جای نگرانی برای آنها نیست، زیرا کارشناسانی وجود دارند که با تجربه چند ساله خود قادر به ارائه خدمات ایجاد وب سایت با تضمین تایید در ادسنس هستند. پس دیگر حتی برای افرادی که خودشان در انجام این کار موفق نبوده اند و یا با مراحل و استاندارد های ادسنس آشنایی ندارد راه حل آسانی وجود دارد تا قادر باشند حساب ادسنس تایید شده خود را ایجاد کنند و با افزایش تعداد وب سایت های خود، از درآمد دلاری روز افزون خود لذت ببرند.


* همچنین در صورتی که مایل هستید از یک وب سایت حرفه ای و مطابق با استانداردهای گوگل به همراه یک موضوع پر درآمد برای کسب درآمد از ادسنس بهره مند شوید، لطفآ به این اینجا مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که مایل به افزایش رتبه و بهینه سازی سایت خود می باشید، می توانید از خدمات انجام سئوی پیشرفته و تخصصی بهره مند شوید.

خدمات ویژه


 

گوگل ادسنس

کسب درآمد دلاری از اینترنت

همین حالا درآمد دلاری خود را آغاز کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *