آی پی اختصاصی برای امنیت بیشتر کار با سایت های کسب درآمد خارجی و عبور از تحریم ها بر علیه ایران

check  آیا ساکن ایران بوده و مشتاق هستید که از تحریم ها بر علیه ایران عبور کنید و بتوانید در تمامی سایت های پرسود کسب درآمد عضو شوید؟


check  آیا مایلید با گوگل ادسنس کار کنید و از پرسود ترین، بزرگترین و معتبر ترین روش کسب درآمد دلاری در اینترنت بهرمند شوید؟


check  آیا به دنبال کسب درآمد از سایت های پر سود کلیکی هستید که درآمد شما را از طریق پی پال (که آی پی ایرانی را قبول نمی کند) ارسال می کنند، هستید؟


check  آیا می خواهد حساب امن و مطمئن پی پال خود را باز کنید تا به آسانی در اینترنت خرید و فروش انجام دهید؟


check  آیا می خواهید نرم افزار و برنامه های مورد علاقه ی اندروید یا آیفون خود را از فروشگاه اصلی اپل و گوگل پلی دانلود نمایید، اما به دلیل ساکن ایران بودن این امکان برای شما محدود شده است؟ (Apple Store و Google Play)


check  آیا ایده ی کسب درآمد از بازار میلیون دلاری فروش نرم افزار موبایل در خود فروشگاه های اصلی و بین المللی آیفون و اندروید برایتان جذاب است؟


خبر خوش این است که خدمات آی پی اختصاصی رسیدن به تمام اهداف بالا را برای شما آسان می کند. دیگر نگران تحریم ها علیه ایران نباشید. با استفاده از یک آی پی اختصاصی خارجی (مناسب برای گوگل ادسنس و خیلی سایت های دیگر)، شما می توانید به سادگی همانند یک شهروند آمریکایی از تمامی امکانات سایت های مختلف بهرمند شوید. به این دلیل که IP شما از آمریکا خواهد بود.

استفاده از ای پی اختصاصی و امن چه مزایایی برای شما دارد؟

check  عضویت و کار با گوگل ادسنس با امنیت کامل و اطمینان خاطر از اینکه حساب شما به دلیل تحریم مسدود نخواهد شد


check  امکان ایجاد حساب با امنیت بالا برای کسب درآمد از سایت های مختلف کلیکی و تبلیغاتی - مانند کلیک بانک، چیتیکا و غیره


check   عضویت و تایید حساب تان در Google Play، Apple Store و سایر فروشگاه های بین المللی که به شما کمک می کنند از طریق فروش نرم افزار های موبایل درآمد کسب کنید


check  بازگشایی آسان و امن حساب پی پال به نام خودتان برای خرید و فروش اینترنتی


check  دریافت تمامی امکانات و تسهیلاتی که سایت های مختلف به شهروندان آمریکایی ارائه می دهند

banner

چگونه برای آی پی اختصاصی خود تخفیف ویژه دریافت کنید؟


 

new-banner-img11

check  آی پی اختصاصی ​ ​یک ماهه: ۵۹/۰۰۰ تومان


check  آی پی اختصاصی​ ​سه ماهه: ۱۶۹/۰۰۰ تومان (معادل ماهیانه فقط ۵۶/۰۰۰ تومان)


check  آی پی اختصاصی​ ​شش ماهه: ۳۲۹/۰۰۰ تومان (معادل ماهیانه فقط ۵۴/۰۰۰ تومان)


check  آی پی اختصاصی​ ​ویژه سالیانه: ۶۲۹/۰۰۰ تومان (معادل ماهیانه فقط ۵۲/۰۰۰ تومان) 

  همان طور که مشاهده می فرمایید، هر چه اشتراک شما طولانی تر باشد، تخفیف بیشتری برای هر ماه دریافت می کنید.

نکته مهم: در مورد آن دسته سرویس هایی که در اینترنت فراوان هستند و مشاهده می فرمایید که با قیمت پایین تری به فروش می رسند، لازم به ذکر است که آن ها اشتراکی هستند و امنیت شان با آی پی اختصاصی کاملا متفاوت است. به دلیل اینکه از یک آی پی اشتراکی توسط صد ها نفر استفاده می شود. بنابر این گوگل و پی پال به سادگی به حساب شما شک می کنند، زیرا صد ها نفر دیگر نیز با همان آی پی شما وجود دارند.

اما زمانی که شما از آی پی اختصاصی استفاده نمایید، شماره ای که هویت کامپیوتر شما را نشان می دهد (آی پی)، مخصوص شما و فقط در اختیار شماست که سبب امنیت بالای حساب ادسنس شما می شود. دلیل اختلاف قیمت آن هم این است که ما یک آی پی را که سایت های دیگر به صد ها نفر عرضه می کنند، به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهیم.