تایید-نشدن-در-ادسنس

چرا سایت شما در گوگل ادسنس تایید نشده است؟ - ۷ نکته مهم ايجاد سايت در گوگل ادسنس

دلایل زیادی می تواند منجر به تایید نشدن یک سایت در گوگل ادسنس شود. بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد از گوگل ادسنس هستند و با زحمات زیادی سایت ادسنسی خود را ایجاد کرده اند و پس از چند ماه آن را به ادسنس معرفی کرده اند، در بسیاری از موارد متاسفانه ایمیلی از گوگل دریافت می کنند که در آن ذکر شده است که سایت شان به دلیل برخوردار نبودن از استاندارد های لازم، مورد تایید قرار نگرفته است. اگر شما نیز از جمله این افراد بوده اید، این امر می تواند برای شما بسیار ناامید کننده باشد و با خود بگویید که سایتی که ایجاد کرده اید بسیار مناسب است، پس چرا با وجود اینکه تاکنون چندین بار آن را به ادسنس معرفی کرده اید، همچنان رد می شود؟تایید-نشدن-در-ادسنس

ما در این مقاله قصد داریم مهمترین عواملی را که منجر به تایید نشدن سایت شما توسط کارشناسان ادسنس می شود ذکر کنیم و همچنین راه حلی برای آنها ارائه دهیم. در صورتی که این موارد را رعایت کنید، احتمال تایید سایت تان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

۱. مطالب سایت پر محتوا و پر بار نمی باشد

پر بار و مفید بودن محتوای یک سایت مهم ترین اصل برای گوگل می باشد. ما در تمامی مقالات خود به این نکته اشاره می کنیم، زیرا اهمیت آن آنقدر زیاد است که نمی شود از آن چشم پوشی کرد. در صورتی که سایت شما دارای ۱۰۰۰ مقاله نیز باشد ولی این مقالات آموزنده نباشد یا از ارزش علمی خوبی در زمینه موضوع مورد نظر برخوردار نباشد، شانس تایید سایت شما در ادسنس نزدیک به صفر خواهد بود.

گوگل اهمیت بسیار بیشتری به کیفیت مقالات سایت می دهد تا کمیت آنها، پس نیاز است تا مقالات سایت شما کاملا تخصصی و پر بار باشد و در حقیقت افرادی که آنها را مطالعه می کنند چیزی از آنها یاد بگیرند. شما نمی توانید در این زمینه گوگل را فریب دهید، زیرا موتور گوگل دارای الگوریتم های بسیار پیشرفته ای است که به آسانی یک مقاله پر بار و تخصصی را از یک مقاله ای که تنها جهت پر کردن سایت نگارش شده است تشخیص می دهد.

۲. محتوای سایت دارای غلط های گرامری یا املایی است

این مورد نیز یکی دیگر از عوامل مهم برای تایید هر سایتی و کسب درآمد از گوگل ادسنس می باشد.

ویرایش-متن

 در صورتی که مقالات انگلیسی سایت شما دارای غلط های گرامری یا املایی باشد، گوگل شما را به عنوان یک نویسنده ناشی و غیر متخصص به حساب خواهد آورد و همین امر منجر به تایید نشدن حساب ادسنس تان خواهد شد. در صورتی که خودتان اقدام به نگارش مقالات سایت تان می کنید، اطمینان یابید که تمامی آنها بدون غلط املایی یا گرامری می باشد. به همین دلیل بهتر است تا مقالات خود را پس از نگارش حتما یکبار مرور کنید و تا در صورت داشتن اینگونه غلط ها، آنها را بیابید و اصلاح کنید.

در صورتی که زبان انگلیسی شما در حدی نیست که بتوانید خودتان مقالات تخصصی انگلیسی و بدون غلط بنویسید، می توانید از شرکت هایی استفاده کنید که خدمات مقاله نویسی تخصصی و مختص گوگل ادسنس را انجام می دهند. این شرکت ها دارای کارشناسانی می باشند که نه تنها از سطح زبان انگلیسی بسیار خوبی برخوردار هستند، بلکه تجربه زیادی در زمینه نگارش مقالات با موضوعات پر طرفدار ادسنس دارند و در نتیجه می توانید اطمینان داشته باشید که مقالات نگارش شده توسط آنها کاملا با استاندار های ادسنس مطابق است.

۳. تعداد مقالات سایت تان کم است

ما ذکر کردیم که گوگل اهمیت بیشتری به کیفیت مقالات می دهد تا کمیت آنها، ولی این بدین معنی نیست در صورتی که تعداد مقالات سایت شما بسیار کم باشد، مشکلی نیست. سایتی که تعداد مقالات آن بسیار محدود و موضوعاتی که درباره آنها صحبت شده است نیز محدود می باشد، سایتی کم محتوا به حساب خواهد آمد و در نتیجه، توسط کارشناسان گوگل تایید نخواهد شد. پس قبل از معرفی سایت خود به ادسنس اطمینان یابید که سایت تان حداقل از تعداد ۳۰ مقاله ۶۰۰ تا ۷۰۰ کلمه ای برخوردار می باشد. بدیهیست که این مقالات نیز باید همچنان پر بار و مفید باشند.

۴. مقالات کپی شده از سایت های دیگر می باشد

سایت هایی که دارای مقالات کپی شده از سایت های دیگر هستند برای گوگل ارزش چندانی ندارند، زیرا این امر نشان دهنده آن است که صاحب سایت قصد وقت گذاری جهت پر بار کردن سایت خود را ندارد و تنها می خواهد حجم مطالب سایت خود را بدون هیچ زحمتی بالا ببرد، پس بدیهیست که این امر مجددا برای کارشناسان ادسنس این معنی را خواهد داشت که این سایت چیزی به غیر از ارائه مطالب تکراری ندارد و بی ارزش است.

به-روز-رسانی-مطالبهمچنین در صورتی که تصور می کنید با جابجا کردن پاراگراف های مقالات دیگران و یا تغیر دادن جملات آنها می توانید گوگل را فریب دهید که این مقالات جدید و غیر تکراری هستند، باید بدانید که گوگل شرکتی تازه کار و ساده لوح نمی باشد و سالیان زیادیست که راه حل هایی برای تشخیص محتوای مفید اینترنتی از غیر مفید ایجاد کرده است و الگوریتم های پیشرفته آن به آسانی قادر به تشخیص چنین مواردی هستند. پس بهترین روش برای جلب اعتماد گوگل و تایید سایت خود در ادسنس این است که مقالاتی انحصاری و اورجینال برای سایت خود نگارش کنید.

۵. محتوای سایت به روز رسانی نمی شود

به روز رسانی محتوای سایت هر چند روز یکبار و اضافه کردن مقاله جدیدی به آن یکی از معیار های فعال بودن یک سایت در نزد کارشناسان گوگل ادسنس می باشد. در صورتی که شما سایت خود را ماهی یکبار به روز رسانی کنید و مقاله جدیدی به آن اضافه کنید، این سایت در نزد گوگل یک سایت با فعالیت کم به نظر خواهد آمد و این امر نشان دهنده عدم انگیزه صاحب سایت برای مفید سازی سایت خود می باشد که طبیعتا این مورد برای گوگل خوشایند نیست.

پس بهتر است در مدت زمانی که هنوز سایت تان را به ادسنس معرفی نکرده اید، حداقل هفته ای یک یا دو مقاله به سایت تان اضافه کنید تا این امر نشان دهنده فعالیت دائم سایت شما و اعتماد سازی برای گوگل باشد. لازم به ذکر است که هنگام معرفی سایت تان به ادسنس، گوگل به آسانی می تواند تاریخچه فعالیت سایت تان و فعال بودن یا عدم فعال بودن آن را به دست آورد.

۶. کمتر از شش ماه از تاریخ ایجاد سایت تان گذشته است

این امر به صراحت در سایت ادسنس در قسمت شرایط مورد نیاز برای تایید سایت ها ذکر شده است، که نیاز است تا برای معرفی اولین سایت به حساب ادسنس، حداقل ۶ ماه از تاریخ احداث آن سایت گذشته باشد. دلیل اهمیت این امر نزد ادسنس این است که آنها می خواهند اطمینان یابند سایتی که اجازه نمایش تبلیغات گوگل بر روی آن را می دهند، قابل اعتماد و پایدار است و صاحب آن قصد نگهداری این سایت را تنها برای مدت کوتاهی ندارد.

بسیاری از افرادی که این امر را نمی دانند، همچنان متعجب می شوند که چرا با اینکه سایت شان از تعداد مقالات کافی برخوردار است و از کیفیت کافی نیز بهره می برد، ولی همچنان با اینکه آن را چندین بار به ادسنس معرفی کرده اند، ولی همچنان مورد تایید قرار نمی گیرد، دلیل آن می تواند این باشد که هنوز ۶ ماه از تاریخ احداث سایت نگذشته است.

۷. صفحات "تماس با ما" و "درباره ما" ایجاد نشده استتماس-با-ما

اگر سایر نکات ذکر شده در بالا را مطالعه کرده باشد، به خوبی به این امر پی برده اید که جلب اعتماد گوگل و نشان دادن این امر که سایت شما قابل اعتماد و معتبر است برای کارشناسان ادسنس بسیار مهم می باشد، پس صفحه "تماس با ما" که شامل آدرس و ایمیل صاحب سایت و همچنین صفحه "درباره ما" که شامل توضیح مختصر یا جامعی درباره سایت، حوزه کاری و سابقه آن است برای هر سایتی که قصد فعالیت در گوگل ادسنس را دارد ضروری می باشد. عدم وجود این صفحات، نشان بر غیر قابل اعتماد بودن و معتبر نبودن سایت می باشد که مسلما مطلوب کارشناسان ادسنس نخواهد بود و منجر به تایید نشدن سایت می شود.

پس در صورتی که سایت خود را با زحمت زیادی ایجاد کرده اید و پس از معرفی به ادسنس تایید نشده است، حتما اطمینان یابید که تمامی موارد ذکر شده در این مقاله را رعایت کرده اید و سپس مجدد درخواست کنید تا سایت تان توسط کارشناسان ادسنس بررسی شود.

با آرزوی موفقیت برای شما هموطن گرامی.

بیشتر بدانید: چرا کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران یکی از بهترین روش های کسب درامد بالا و آسان است؟



* در صورتی که خودتان قادر به نگارش مقالات تخصصی، اورجینال و پر بار به زبان انگلیسی برای سایت خود نمی باشید، می توانید به آسانی از خدمات مقاله نویسی تخصصی توسط کارشناسان پر تجربه در این زمینه بهره مند شوید.

* همچنین در صورتی که مایل هستید از یک وب سایت حرفه ای و مطابق با استانداردهای گوگل به همراه یک موضوع پر درآمد برای کسب درآمد از ادسنس بهره مند شوید، لطفآ به این اینجا مراجعه کنید.

خدمات ویژه


 

گوگل ادسنس

کسب درآمد دلاری از اینترنت

همین حالا درآمد دلاری خود را آغاز کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *