رموز-کسب-درآمد-از-گوگل-ادسنس

نکات و رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس

اگر شما نیز از دسته آن هزاران نفری هستید که هنوز نتوانسته اند درآمدی از تبليغات گوگل ادسنس داشته باشند، انگیزه خود را از دست ندهید. عمده مردم تصور می کنند که قادر هستند با قرار دادن تبلیغات ادسنس بر روی سایت خود به آسانی شروع به کسب درآمد زیادی کنند. در ادامه ما ۵ نکته از رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس را برای افزایش درآمد ادسنس شما ذکر کرده ایم.

۱. آمیختن تبلیغات با زمینه سایت یکی از رموز کسب درآمد بالاتر از گوگل ادسنس است که بسیاری از افراد فراموش می کنند انجام دهند. این امر اثبات شده است که در صورتی که تبلیغات ادسنس شما دارای رنگ یکسان با پس زمینه سایت تان باشد و یا اینکه دارای فونت و رنگ فونت یکسان با سایر مطالب سایت باشد، این تبلیغات کمتر ظاهری شبیه به تبلیغات خواهند داشت و این امر به زیبایی سایت و جذب شدن بیشتر بازدید کنندگان کمک خواهد کرد.رموز-کسب-درآمد-از-گوگل-ادسنس

۲. تبلیغات ادسنس خود را در بالای صفحات نمایش دهید. انجام این امر ضروری می باشد زیرا بسیاری از افرادی که سایتی را باز می کنند، تنها یک نگاه کلی به سایت می اندازند و در بسیاری از مواقع حتی صفحه را به سمت پایین اسکرول نمی کنند. با قرار دادن تبلیغات خود در بالای صفحات، بازدید کنندگان سایت قادر خواهند بود بدون اسکرول کردن، تبلیغات گوگل را مشاهده کنند که این امر احتمال کلیک کردن بر روی تبلیغات و ميزان درامد از گوگل ادسنس را بسیار افزایش خواهد داد.

۳. یکی از رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس که نه تنها برای تبلیغات شما مهم است بلکه برای خود سایت تان نیز اهمیت دارد، تمرکز کردن بر روی یک موضوع خاص یا یک زیر مجموعه خاص از یک موضوع است. اگر شما در مطالب سایت تان بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنید، شانس شما برای انجام سئو بر روی محتوای سایت از طریق یافتن کلمات کلیدی مناسب و در نتیجه بهتر کردن رتبه سایت تان در موتور های جستجو به طور چشمگیری افزایش خواهد داشت.

با تمرکز بر روی یک موضوع خاص، ادسنس بهتر قادر خواهد بود تا تبلیغات نمایش داده شده بر روی سایت تان را درباره همان موضوع تنظیم کند و در نتیجه درآمد شما را افزایش دهد. اگرچه روبات گوگل ادسنس بسیار هوشمند است، ولی در صورتی که شما در سایت تان درباره موضوعات پراکنده صحبت کنید، این روبات قادر به تشخیص موضوع اصلی سایت تان نخواهد بود.

۴. از ایجاد به هم ریختگی در سایت تان پرهیز کنید تا مانع رد شدن سایت تان در گوگل ادسنس شوید. مشکل اصلی در گذاشتن تعداد زیادی عکس، منو و تصاویر متحرک در سایت این است که این امر منجر به به هم ریختگی سایت می شود و دیدن مطالب اصلی سایت را مشکل می کند. در صورت وجود تعداد زیاد تصاویر یا اطلاعات گوناگون در صفحات سایت، امکان دارد بازدید کنندگان حتی تبلیغات ادسنس شما را در لا به لای آنها نبینند.رموز-کسب-درآمد-از-گوگل-ادسنس با ساده نگه داشتن سایت تان به همراه مفید بودن مطالب آن، شانس کلیک شدن تبلیغات و افزایش درآمد از تبليغات گوگل ادسنس شما بالاتر خواهد رفت.

۵. آخرین مورد از رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس که قصد اشاره به آن را داریم در حقیقت یک راز نیست و تقریبا روشن می باشد. شما باید میزان ترافیک و بازدید کننده سایت تان را بالا ببرید تا قادر باشید از کلیک شدن تبلیغات خود درآمد کسب کنید. روش های زیادی برای افزایش ترافیک سایت تان وجود دارد، از جمله نوشتن مقالات اورجینال و غیر تکراری، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (سئو)، فعالیت در گروه ها و فروم های مرتبط با موضوع سایت تان و بسیاری موارد دیگر. از هر روشی که برای افزایش ترافیک استفاده می کنید، در هر صورت ایجاد یک ترافیک مناسب و با حجم بالا، بهترین روش کسب درآمد از گوگل ادسنس شناخته شده است.

اگرچه این رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس شاید به نظر شما به عنون راز به حساب نیایند، ولی متعجب خواهید شد اگر بدانید چند درصد از افراد آنها را انجام نمی دهند. با انجام هر کدام از این نکات، شما می توانید یک افزایش قابل تشخیص در درآمد ادسنس خود مشاهده کنید.


* همچنین در صورتی که مایل هستید از یک وب سایت حرفه ای و مطابق با استانداردهای گوگل به همراه یک موضوع پر درآمد برای کسب درآمد از ادسنس بهره مند شوید، لطفآ به این اینجا مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که قصد بهره مندی از مقالات انگلیسی اورجینال و مطابق با معیار های ادسنس دارید، می توانید از این صفحه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه


 

گوگل ادسنس

کسب درآمد دلاری از اینترنت

همین حالا درآمد دلاری خود را آغاز کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *