گوگل-ادسنس-برای-ایرانیان

نکات مهم گوگل ادسنس برای ایرانیان - روش تایید کردن حساب ادسنس خود

گوگل ادسنس یکی از بزرگ ترین شرکت های تبلیغات اینترنتی است که در حال حاضر بیشترین طرفدار را در میان تمامی شرکت های تبلیغات اینترنتی دارد. یکی از دلیل معروفیت این شرکت، امکان کسب درآمد اينترنتي بدون سرمايه اوليه می باشد. دراین مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم گوگل ادسنس برای ایرانیان و روش تایید کردن حساب ادسنس تان آشنا سازیم. رموز کسب درآمد از گوگل ادسنس و میزان درآمد از تبليغات گوگل ادسنس برای بسیاری از افراد ناشناخته است. از آنجا که گوگل ادسنس ایران را تحریم کرده است، نیاز می باشد تا ما به عنوان یک فرد ایرانی که قصد معرفی سایت خود به ادسنس و گرفتن تایید از آن را داریم، نکات مهمی را رعایت کنیم. پس در صورتی که مایل هستید تا با این نکات مهم و غیر قابل اجتناب آشنا شوید، لطفآ ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

۱. سایتی با محتوای مفید و پربار ایجاد کنیدگوگل-ادسنس-برای-ایرانیان

یکی از رموز مهم کسب درآمد از گوگل ادسنس، ایجاد یک سایت مفید و آموزنده می باشد. گوگل طرفدار پروپاقرص سایت های پر بار و مفید می باشد. منظور ما از مفید و پر بار بودن مطالب سایت، نگارش مطالب به صورتی می باشد که حقیقتا اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد و افراد با مطالعه این مطالب، مطلب جدیدی درباره موضوع مورد نظر خود یاد بگیرند. در صورتی که مقالات سایت ادسنسی خود را با حوصله نگارش کنید و از کلی گویی و طولانی کردن موارد سطحی پرهیز کنید، گوگل ارزش زیادی برای مطالب شما قائل خواهد شد که این امر به افزایش اعتبار سایت شما و در نتیجه افزایش امکان تایید حساب ادسنس تان منجر می شود.

۲. محتوای سایت خود را گسترش دهید

یکی دیگر از نکات مهم گوگل ادسنس برای ایرانیان، لزوم دارا بودن یک سایت با محتوای کافی می باشد. اگر سایت شما به طور مثال دارای تنها ۵ مقاله باشد، گوگل این سایت را بسیار ضعیف و غیر مفید برای کاربران به حساب می آورد و بدیهیست که آن را وارد برنامه ادسنس خود نخواهد کرد. به همین دلیل نیاز می باشد تا شما به تعداد مقالات سایت خود بیفزایید و اطمینان حاصل کنید که تمامی سرفصل های سایت تان دارای تعداد مقالات مناسب و کافی می باشد. لازم به ذکر است که تنها تعداد مقالات سایت شما مهم نیست، بلکه لازم است تا تعداد کلمات هر مقاله شما حداقل ۵۰۰ کلمه یا بیشتر باشد، زیرا گوگل این امر را به خوبی می داند در صورتی که نویسنده مقاله قصد داشته باشد تا به صورت عمقی و کامل درباره موضوعی صحبت کند، نمی تواند این کار را در یک مقاله ۲۰۰ یا ۳۰۰ کلمه ای انجام دهد، پس طولانی بودن مقالات شما نشانه اعتبار و پر بار بودن آن است.

۳.  از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر پرهیز کنید

بسیاری از افرادی که قصد ایجاد یک سایت مطابق با معیار های ادسنس را دارند، اقدام به کپی کردن مقالات از سایر سایت ها می کنند. این امر نه تنها خلاف قانون کپی رایت که گوگل به آن حساسیت شدیدی دارد می باشد، بلکه سایتی که پر از مطالب کپی شده از سایت های دیگر باشد از نظر گوگل سایتی بی ارزش تلقی خواهد شد و به همین دلیل به هیچ وجه ادسنس آن را تایید نخواهد کرد. به همین دلیل نیاز می باشد تا یا خودتان اقدام به نگارش مقالات سایت تان نمایید یا اینکه از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید و اطمینان یابید که مقالات کاملا اورجینال و همچنین بدون غلط املایی یا گرامری می باشد.

۴. از یک دامنه غیر ایرانی استفاده کنید

از آنجایی که گوگل ادسنس ایران را تحریم کرده است، در صورتی که هر گونه ردی از ایرانی بودن شما به دست آنها برسد، به هیچ وجه حساب شما را تایید نخواهند کرد. به همین دلیل نیاز می باشد تا اطمینان یابید که دامنه سایت شما ir. یا دامنه های ارائه شده توسط Blogfa ،Mihanblog یا سایر بلاگ ساز های های مشابه ایرانی نمی باشد، بلکه از یک دامنه معتبر خارجی با پسوند ترجیها com. (یا سایر پسوند های رایج) استفاده می نمایید. این امر نه تنها هویت ایرانی شما را پنهان می کند، بلکه سایت شما را در ناز گوگل معتبر تر نشان خواهد داد. رعایت این نکته برای تایید حساب خود و درآمد از تبليغات گوگل ادسنس حیاتی می باشد.

۵. از یک هاستینگ خارجی استفاده کنیدگوگل-ادسنس-برای-ایرانیان

همانطور که می دانید هر هاستینگ دارای یک سرور می باشد که در کشوری قرار دارد. در حال حاضر هاستینگ های ایرانی نیز در بازار وجود دارند که قابل خریداری و استفاده هستند، ولی همانطور که ذکر شد، از آنجایی که گوگل ادسنس ایران را تحریم کرده است، استفاده از یک هاستینگ با سرور ایرانی برای سایت تان به آسانی برای گوگل قابل تشخیص خواهد بود و این امر نیز مانع تایید شدن سایت شما در ادسنس می شود. پس اطمینان یابید شرکتی که هاستینگ خود را از ان دریافت می کنید، یک هاستینگ با سرور خارجی به شما ارائه می کند.

۶. نیاز است تا ۶ ماه از ایجاد سایت تان گذشته باشد

یکی دیگر از رازهاي کسب درآمد از گوگل ادسنس این است که گوگل به سایت های نوپا که تازه ایجاد شده است بهای چندانی نمی دهد، زیرا نمی تواند از فعال بودن و حسن نیت آن اطمینان کافی حاصل کند، پس قانون گذاران ادسنس تشخیص داده اند که نیاز می باشد تا حداقل ۶ ماه از ایجاد یک سایت گذشته باشد تا برای معرفی و تایید شدن در ادسنس معتبر باشد. پس در صورتی که از ایجاد سایت تان مدتی کمتر از ۶ ماه گذشته است، بهتر است صبر نمایید تا این مدت فرا رسد و سپس آن را به ادسنس معرفی کنید تا شانس قبولی بیشتری داشته باشید.

۷. اولین سایت خود را حتما به زبان انگلیسی ایجاد کنید

یکی دیگر از قوانین ادسنس برای تایید یک سایت، انگلیسی بودن زبان اولین سایت معرفی شده می باشد، پس در صورتی که به زبان های دیگر تسلط دارید، از ایجاد اولین سایت ادسنسی خود به آن زبان پرهیز کنید، پس از آنکه حساب ادسنس شما تایید شد خواهید توانست سایت هایی با زبان های دیگر (که در لیست زبان های مورد قبول برای ادسنس) قرار دارد ایجاد نمایید. بدیهیست که به دلیل تحریم بودن ایران توسط گوگل، شما هیچ گاه نمی توانید سایتی به زبان فارسی به ادسنس معرفی کنید، زیرا این کار سریعا منجر به تشخیص ایرانی بودن شما و مسدود شدن همیشگی حساب ادسنس تان خواهد شد.

امیدواریم که این نکات مهم درباره ایجاد یک سایت مطابق با معیار های ادسنس برای شما مفید بوده باشد و بتواند شما را در راستای ایجاد یک وب سایت مناسب و مورد تایید برای ادسنس یاری نماید. با رعایت این نکات، کسب درآمد از گوگل ادسنس براي ايرانيان نیز میسر خواهد شد.


* همچنین در صورتی که مایل هستید از یک وب سایت حرفه ای و مطابق با استانداردهای گوگل به همراه یک موضوع پر درآمد برای کسب درآمد از ادسنس بهره مند شوید، لطفآ به این اینجا مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که قصد بهره مندی از مقالات انگلیسی اورجینال و مطابق با معیار های ادسنس دارید، می توانید از این صفحه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه


 

گوگل ادسنس

کسب درآمد دلاری از اینترنت

همین حالا درآمد دلاری خود را آغاز کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *